رد کردن لینک ها

مصاحبه روزنامه جام جم با آقای مانی اسدیان

قهوه سیاح، سالم، ارگانیک و سازگار با ذائقه ایرانیست

 

مصاحبه اختصای خبرنگار جام جم البرز :

پای صحبتهای حاذقانه و دلسوزانه تولیدکننده ای نشستیم که به عنوان یک سرمایه گذار در محصولات غذایی اشتغال آفرینی فعالانه ای داشته است. مانی اسدیان به عنوان کارافرین و دارنده ی لوح افتخار حمایت از حقوق مصرف کننده با توانمندی بالا از زمانبر بودن دریافت مجوزها گلایه دارد.در ادامه توجه شما را به گفتگو با این کارافرین جلب می نماییم.

-برند سیاح دارای چه پیشینه ای است؟

قهوه سیاح یک برند خانوادگی است که با بیش از چهار دهه سابقه و قدمت طولانی در زمینه قهوه فعالیت دارد.بزرگان خانوادگی این برند سالها در این زمینه به طور حرفه ای و هدفمند فعالیت کرده اند.

همچنین برند سیاح بیش از 20سال سابقه تولید در داخل را دارد که محصولاتی اعم از قهوه ترک فوری, اسپرسو فوری,کاپوچینو بدون شکر(رژیمی),چای ماسالا بدون شکر همراه با جنسینگ و شکلات قهوه (ارگانیک)، که در دنیا هم وجود نداشت را به طور انحصاری (ثبت شده) به مرحله تولید رسانده است.

-لطفا اطلاعات اجمالی در زمینه قهوه بفرمایید؟

شناخت و اطلاعات قهوه به بزرگی دنیاست و این شناخت و علم و تجربه انتها ندارد بر خلاف نظر عموم مردم ایران که ساده به نظر میاید.چون شغل و حرفه اصلی بنده موسیقی است همیشه یک مثالی میزنم اینکه قهوه همانند موسیقی انتهایی ندارد.

دان قهوه اولین بار در اتیوپی کشف شد و توسط اعراب و ایرانی ها استفاده شده و غربی ها با استفاده از تکنولوژی و تکنیک و علم انرا به صورت تخصوصی به دنیا معرفی کردند.

قهوه دارای نژاد, شکل, مدل, درجه رست و اسیاب های مختلف میباشد. اما در همه جا به سه سبک یا روش درست میشود: قهوه اسپرسو(دستگاهی یا موکا) قهوه فرانسه(دمی) و قهوه ترک(دستی)…

همچنین قهوه یک پکیج از ارزش غذایی مختلف است که توضیحات آن در این مصاحبه نمیگنجد.

-تفاوت مجموعه و برند شما با سایر قهوه های موجود در بازار چیست؟

اولین چیزی که ما را از بقیه متمایز میکند تنوع محصولات با بسته بندی های مختلف است.ما محصولات کاملا منحصربه فرد با کیفیت بالا و پایین ترین قیمت تولید میکنیم.عموم مردم کرج ما را به ارزان فروشی میشناسند.به جرات میتوانیم بگوییم در کرج کاری کرده ایم که هر شخص در هر قشری که هست چه ضعیف چه قوی با هر سلیقه ای در سبد کالای خود قهوه را جای داده است. از سال 91 تا سال 97 هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم از طرفی محصولاتی که تولید میکنیم با انواع ذائقه ها ایرانی سازگاری دارد و کاملا سالم و ارگانیک,بدون هیچ مواد افزودنی شیمیایی میباشد.

جالب است بدانید که اکثر افرادی که معده انها نسبت به قهوه واکنش نشان میدهد و اذیت می شوند قهوه سیاح را به راحتی استفاده میکنند.

 

در رابطه با اشتغال زايي و رونق توليد چه برنامه هايي داريد؟

در سالي كه مقام معظم رهبري به نام رونق توليد نامگذاري كردند از سازمان ها و ارگان هاي دولتي درخواست دارم كه بستر را با حذف قوانين دست و پا گير از جمله زمان بر بودن أخذ مجوز ها هموار سازند . در کل زمان بر بودن اخذ مجوز ها ضربه جبران ناپذیری به تولید می زند.

با توجه به اينكه درخواست مردم نسبت به قهوه بالاست و از قهوه به شدت استقبال ميكنند دولت هم از ما حمايت كند تا واحد هاي توليدي را با نظارت مستقيم بهداشت و ساير سازمان هاي مرتبط راه اندازي كنيم ،كه هر واحد توليدي ميتواند حدودا براي ١٠٠نفر إيجاد شغل كند.

بنده با توجه به شرايط كنوني كه دارم هيچ نيازي به تأسيس كارخانه و …ندارم ولي وقتي توانايي، فكر و ايده اين را دارم كه بتوانم براي تعداد زيادي از افراد اشتغال زايي كنم چرا انجام ندهم!!!!

-لطفا تلفن تماس و راه های ارتباطی خود را بفرمایید.

تلفن: 09356010093

www.sayahcoffee.ir

www.mani-asd.com

Insta:@sayahcoffee1

@mani.asadian

Telegram:@sayahcoffee

به گفتگو بپیوندید